میدونین امروز چه روزیه؟ امروز روزیه ک ی ادم خوش قلب مهربون ی شنونده و دوست عالی:)ب دنیا اومد

همیشه چیزای ک انتظارشونو نداریم اتفاق میوفتن..

یکم حرف دارم...واص این روز برات برنامه ریخته بودم

کی اینقدر صمیمی شدیم؟ فکرشو میکردی؟ صادقانه بگم خودم ک ن

شروع اصلی دوستیمون از موقعی بود ک گفتم قالب برام  بزنی و تولدم بود ن؟

یادمه بعد اون یا من تو اون وبت پلاس بودم یا تو اینجا

تلپاتی...جررر...دلم واص اون روزا تنگ شدع

حرف میزدیم..

چرت و پرت

در وری

ولی خیلی دوسشون داشتم و دارم

الان که مینویسم اینو دلم واصت خیلی تنگیدع 

واص خودت

ج ح بازی کردنامون

چرت گفتنمون

حتی چصناله هامون 

وقتایی ک اهنگ میخوندی...😂

یادمه ی برنامه مشخص داشتیم

یادته؟

روزا گذشت و گذشت

خیلی چیزا تغییر کرد..

خیلی

و همچنان هرچند کم ولی هسی

وقتشه تشکر کنم دیگ ن؟

مرسی ک بودی

یه رو بودی

ی دوست عالی

شنونده عالی

کلن عالیی

نمد چطور توصیف کنم تایگر فضایی:)

جعفر...😂

میدوستمت...زیاااااد

خیلی خوشحالم ک اینجا کسی مث تورو داشتم ...خیلی

حتی اگ هیچکسم نبود تو بودی،خوش شانس بودم:)...حالا ک روز تولدته مبارکت باشع

همیشع بخند خب؟ 

امیدوارم همیشه موفق باشی

و یادت باشع همه چی میگذره

پس بیشتر بخند:)

تولدت مبارک ایام

تایگر فضاییم:)💙💙💙

فک کنم دیگ شد توله ن؟

نکنه فک کردی یادم میرع

نچ

بازم تولدت مبارک کیص بت....خیلی خیلی میدوستمت...خودت میدونی دیگ:)💙✨

 

#انتشار...