خاب خاب!

سلام سلام سلام

روژی تاک میکنه 

نمیدونم چند درصدتون تا ب امروز متوجه شدید که ساکورا جدیدا چقدر کم میاد بیان 

نمیدونم چند درصدتون فهمیدین که عه! ساکورا اونقدراهم که ب نظر میاد حالش خوب نیستا! :)

نمیدونم چندتاتون ی بار، فقط ی بار به جای اینکه درداتونو بیارین پیشش، بار رو دوششو سنگین تر کنید اومدین گفتین ساکورا چی شدی ؟ چته ؟ حالت خوبه ؟

چرا ناراحت به نظر میای ؟ چرا دمغی ؟ چرا انقدر بی حوصله شدی ؟ ساکورا چرا بلابلابلا ؟ :)

اوما..هیونگ..اونی..ساکورا..ساکو و...

اینهمه لقب داره

ینی اینهمهههههههههه آدم باهاش دوستن

و بیاین روراست باشیم

کدومتون اهمیت میده چ خبره؟

قاعدتا کسایی ک منو میشناسن میدونن..من ب وقتش خوب و خوش اخلاقم نوبتش شه از همتون سگ ترم..پس نه..من نه دارکم نه لایتم ن عجیب غریبم ن ترسناکم ن خفن ن هیچ چرت دیگه ای...اینم واسه کسایی ک بار اوله کلا منو میبینن یا هرچی..یکیم مث همتون.

نیومدم چرت و پرت بگم...جوگیرم نشدم...فک نمیکنم خفنم یا هر کوفتی مثه این، اتفاقا قرار بود این پست زودتر از اینها گذاشه بشه اما صبر کردم تا حرفام صرفا از روی عصبانیت و جوگیری نباشن.

میخوام بگم که...لطف کنید لطف کنید لطف کنید اگر کاری در قبال دیگران نمیکنین توقعی هم نداشته باشید.

من هم هیچ گوهی براش نخوردم..منم هیچ کاری نکردم همش غصه خورد گفت خوبم منم باور کردم

ولی..بسه..بسه دلیل بد بودنش نباشین

بسه دارین باعث میشین خودشو گم کنه بسه

اگر واسه خود ساکورا باهاش دوستین..مادرتونه بچتونه خواهر یا ...لازم نیس کاری بکنین

ولی لاقل با حرفاتون بدترش نکنین

بازم میگم منم یکی مث شما

منم کاری براش نکردم..ولی حداقل وقتی رفتم پیشش برای خودش رفتم ن دردا و چصناله هام :">

حرف دیگه ای ندارم..

کامنتا رو باز میذارم اگر حرفی دارین بزنین..

 

 

و حالا نوبت ساکوراست

شوتولاته مهربون من

شوتولات کیوت با ابهت من

نویسنده ی خفننننن

خلاق عاهبالب

کسی ک توی همه چیز از روژی خره بهتره :">

چقد من منی شد ب خودا من ادعایی ندارم این منا فق همینطوری کشکیه cafe-webniaz.ir

 

هعف..

شکلات میفهمم ک حالت خوب نی

نمیخوام مث بقیه بی اعتنا باشم...نمیخوام اذیت شدنتو ببینم چیزی نگم

نمیدونم...فقط زیادی ضعیفم برای اینکه بتونم کاری برات بکنم و از این بابت متاسفم

هرچی شد..هراتفاقی افتاد..هرکسی هرچی گفت خودتو بلاو

چون من..اینجا..همین الان دارم بهت میگم

تو با ارزش ترین و بهترین شکلاته کله کُره ی شکلاتی ای cafe-webniaz.ir

و همینطور بهترین دوست کره ی زمین

و بهترین عضو خانواده ی مجازی دیگران

میخوام بگم که..

درهر شرایطی

با هردلیلی

هرجوری ک باشی

هرجا ک باشی

بهترینیcafe-webniaz.ir

نمیگم صرفا برای اینکه گفته باشم و ی چیزی بلغور کرده باشم، نمیگم طوری ک اووو بذار اینو بگم حسه خوبی بهش دست بده.

تو واقعا بهترینی...واقعا هستی

اینو هیچوقت فراموش نکن خب ؟ هیچوقت

از یاد بردن ارزشت میتونه راحت باشه ولی دوباره ب یاد آوردنش...وحشتناکه :>

پس، یادت نره چقدر خوبی، چقدر مهربونی، همه چیزای خوبو داری خب ؟ :}

لاو یو وری وری وریییییییییی ماچ مای لیتل چاکلتتتتتتتتتت

لاو یور سلفففففف

فاک دم آللللل

بوس پس کله ی شوتولاتیت :>

هعی هیمین cafe-webniaz.ir

حس میکنم ی چیزی کمه ولی نمد چی :">

 

 

این دقیقا حسی بود ک داشم وقتی فهمیدم هیچ چیز درمورد خوب بودنت ب اون رنگاوارنگی ای ک من فکر میکردم نیس..ک صرفا خوب بودنت فق ی تظاهره..ی تظاهر قشنگ، چیزی ک احتمالا همه دوست داشتن ببینن و بشنون (:

 

 

 

 جرر...اینم صرفا جهت شوخی :)

با شماها انق راحت ازین چیزا (عنمی و اینجور چیزا) نمیگم...ولی این واقعنی خاص بودش دلم نیومد نذارم...ناراحت نشیاااااااااا cafe-webniaz.ir